Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~megi195 | użytkownik

imię i nazwiskoMagda adresWrocław zarejestrowany05.11.2007 @15:54:50 ostatnio na stronie29.07.2012 @01:11:07



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9915550
digarty36 komentarze6893 posty na forum4

komputer / sprzęt
Canon EOS 450 d

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~misiek716    10.11.2009 @21:09:39
dzięki śliczne za wizytę...
Pozdrowionka
~maoamka    10.11.2009 @21:00:44
dzięki ^
_______
'jutro to dziś, tylko że jutro'

~jhenel    10.11.2009 @20:46:17
Pięknie dziękuję


_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~sprzedananaallegro    10.11.2009 @20:45:01
a co do stylizacji...
moja modelka uparta jak osioł, za nic nie chciała się ubrać inaczej
_______
i'm smokin' two joints/
~sprzedananaallegro    10.11.2009 @20:42:17
dziękuję za dobre rady i obiektywną krytykę
_______
i'm smokin' two joints/
~Leman666    09.11.2009 @22:04:55
Dobra galeria Pozdrawiam.
~Tahyon    09.11.2009 @22:02:02
Wszyscy ku**a używają 450DŻadna nowość, szajs tani i dobry więc ludziki kupują.
_______
Racja jest jak dupa - każdy ma własną

Ludzie nisko ocenili Twoją pracę. Więc weź się do roboty, trenuj i pokaż co naprawdę potrafisz.
~laub    09.11.2009 @21:58:49
Piękna galeria i widzę ze tez używasz 450D
_______
To co oczy widzą a nos czuje ja na matrycy rejestruje
~eryk9    01.11.2009 @19:55:01
dziękuje i pozdrawiam
~MarHil    01.11.2009 @15:23:14
podziękował
~raiden1983    01.11.2009 @14:41:54
Witam i dzieki za komenta :D
_______
http://pl.fotolia.com/p/201209943
Look at the pain around me this is what I cry for,look at the pain around me this is what I die for.....
~marb2002    31.10.2009 @00:24:07
Dziękuję za komentarz i ocenę.
Twoja galeria jest również całkiem ciekawa.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.
~HornySquirrel    31.10.2009 @00:08:27
Trudno, żeby nie było szumów przy iso 800 Dzięki za komentarz Pozdrawiam
~Paroch    25.10.2009 @11:34:56
Zgadzam sie
_______
Gdyby Pan Bog byl za przednim napedem to by ludzie na rekach chodzili.

MB W115,W124 lover
~frankanatalka    25.10.2009 @08:57:46
a ładnie, ładnie nawet ma sesje ;p
_______
Życie nasze składa się z krótkich momentów, cudownych chwil lub z przykrych incydentów.
~Assiulla    16.10.2009 @20:28:31
dziena
_______
Serce wielkie mi daj!
~winterlong    15.10.2009 @21:33:28
dziękuję (:
~sylwiakx    13.10.2009 @23:53:26
dzieki dobry głos od profesjonalistki...niezle
~pannamoralna    13.10.2009 @23:41:05
kolory są zamierzone takie, a kadr.. no coz trzeba popracowac mimo wszystko dziekuje.
_______
the sex has made me stupid
~bzusia    13.10.2009 @23:39:08
dziękuję jesiennie
~marbles    03.10.2009 @16:31:40
niezłe fotki
pozdrawiam
~akardo    03.10.2009 @14:11:05
dzięki
~SleepyWalker    02.10.2009 @21:45:15
~iwakinga    02.10.2009 @21:12:33
dziękuje Ci
_______
"I see... Where?
In my mind's eyes"
~exall    02.10.2009 @21:07:43
Wiem, nie opanowałam jeszcze tego aparatu xDDD
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 40 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt